Developed in conjunction with Joomla extensions.

Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej

 

Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej w Krakowie pragnie zainteresować Państwa ofertą niszczenia dokumentów.

 

Proponujemy Państwu usługę niszczenia dokumentów. Nasze usługi gwarantują pełne bezpieczeństwo powierzanych nam dokumentów oraz pełen komfort związany z realizacją usługi. Dokumenty oraz inne nośniki informacji niszczone i belowane będą w klasie ochrony 2 w stopniu bezpieczeństwa P-4 (dokumenty zawierające szczególnie wrażliwe i poufne dane) określone normą DIN 66399, najwyższej klasy przemysłową niszczarką niemieckiej firmy HSM z wydajnością do 250 kg/h.

Dysponujemy niszczarką, która:

· spełnia normy DIN 66399 – 2 klasy ochrony oraz 4 stopnia bezpieczeństwa

· dokumenty przeznaczone do niszczenia nie wymagają usuwania części metalowych i plastikowych,

Zapewniamy:

· dyskrecję dotyczącą przyjmowania dokumentów,

· dokumenty po zniszczeniu są całkowicie nieczytelne,

· dajemy możliwość obecności klienta podczas procesu niszczenia,

· po wykonaniu usługi wydajemy „Protokół zniszczenia” lub „Certyfikat zniszczenia”

Kolejność procesu niszczenia dokumentów:

· Bezpłatne dostarczenie worków na dokumenty do siedziby klienta (plombowane w momencie odbioru)

· Na życzenie klienta podstawienie pojemników na niszczone dokumenty ( w zależności od ilości i częstotliwości odbioru opcja dodatkowo płatna)

· Cykliczna wymiana pojemników w oparciu o ustalony harmonogram wizyt.

· Protokolarny odbiór zabezpieczonych pojemników z siedziby klienta.

· Transport dokumentów do instalacji niszcząco – belującej ( w zależności od ilości opcja dodatkowo płatna)

· Niszczenie zawartości worków lub pojemników w zabezpieczonym obiekcie przez doświadczony personel.

· Na życzenie klient może uczestniczyć w procesie niszczenia.

 

 

 

Korzyści przekazania dokumentów do profesjonalnego niszczenia:

· Redukcja kosztów administracyjnych - eliminacja znaczących inwestycji na zakup i serwisowanie niszczarek, kosztów zakupu worków oraz wywozu ścinek

· Możliwość skoncentrowania aktywności całego zespołu na działalności podstawowej przedsiębiorstwa, bez angażowania cennego czasu pracowników na prace związane z niszczeniem dokumentów

· Bez nakładowe wdrożenie jednolitego standardu polityki bezpieczeństwa informacji, bez konieczności inwestowania w drogie urządzenia w skali całej struktury organizacyjnej

· Uzyskanie zdecydowanie wyższego poziomu utajnienia danych dzięki niszczeniu w przemysłowych instalacjach niszczących, co prowadzi do ograniczenia ryzyka związanego z odtworzeniem i odczytaniem przez niepowołane osoby treści "wrażliwej" dokumentacji

· Ochrona środowiska poprzez ponowne przetworzenie ścinek ze zniszczenia "wrażliwej" dokumentacji

· Eliminacja zapylenia i hałasu w wyniku bezpiecznego niszczenia dokumentacji poza biurem

· Elastyczne podejście do wymogów klienta i krótkie czasy realizacji zleceń.

 

Dokumenty, które zostały przeznaczone do zniszczenia będą odbierane z wyznaczonego miejsca i w wyznaczonych terminach. Nasi pracownicy załadują, przetransportują je w stanie nienaruszonym do punktu niszczenia a następnie zważą przekazaną dokumentację.

 

Na życzenie klient może uczestniczyć w procesie niszczenia:

Każdej instytucji powierzającej nam swoje dokumenty zapewniamy możliwość osobistego nadzorowania procesu niszczenia poprzez przedstawicieli Klienta. Ułatwi to całą procedurę, pozwoli przekonać się o bezpieczeństwie, solidności świadczonej usługi. Po całkowitym zniszczeniu dokumentów wystawiamy Protokół/Certyfikat zniszczenia.

W sprawie dodatkowych szczegółów oferty prosimy o kontakt:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Tel. kom.: 602 491 691

Tel. stacjonarny: 12 286 32 52



Godziny urzędowania

poniedziałek - piątek

7:30 - 15:30

Dane teleadresowe

Centrum Zakupów dla Sądownictwa

Instytucja Gospodarki Budżetowej

ul. Farmaceutów 2

31-463 Kraków

tel. 602 491 691

fax: 012 41 75 665

Adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

NIP: 675-147-15-36

Regon: 122492939

KRS: 0000409069

 

Serwis pełni funkcję strony Biuletynu Informacji Publicznej Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej